Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (5)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

 


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza

[Polska]Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie otwarte

"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy" Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to: - Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta - Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii[...]

Szczegóły...


[Polska]Negocjacje - szkolenie otwarte

„Negocjacje - postawa czy technika?” „Walka Dawida z Goliatem - czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?” Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje „na co dzień”, wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając odpowiedzi na pytanie o znaczenie postawy w stosunku do znajomości technik negocjacyjnych[...]

Szczegóły...


[Polska]Komunikacja Interpersonalna - szkolenie otwarte

„Komunikacja Interpersonalna” Efektywna komunikacja - podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?: 1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych. 2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o cudze doświadczenia ma[...]

Szczegóły...


[Polska]Zarządzanie - kierowanie zespołem - szkolenie otwarte

„Zarządzanie - kierowanie zespołem” Kierowanie zespołem okazuje się jednym z największych wyzwań dla nowoczesnych managerów XXI wieku. Zwłaszcza, jeżeli stają przed faktem mianowania ich na to stanowisko i zmiany roli z członka zespołu na jego lidera. Czy uda się być liderem nie tylko mianowanym, ale naturalnym? To pytanie zadają sobie nie tylko sami kierownicy, ale również ich dotychczasowi współpracownicy czy też bezpośredni przełożeni. Szkolenie dedykujemy zwłaszcza[...]

Szczegóły...


[Polska]Sprzedaż - techniki sprzedaży - szkolenie otwarte

„Sprzedaż - niekonwencjonalne techniki sprzedaży" „Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też potrafić” Informacje ogólne: Bezpośrednia rozmowa handlowa, czyli warsztat sprzedawcy jest podstawowym wyznacznikiem jego kunsztu i profesjonalizmu zawodowego. W dobie ogromnej konkurencji na rynku to właśnie umiejętności i postawa sprzedawcy w połączeniu z wiedzą fachową dają niepowtarzalną szansę na rozwój firmy produkcyjno handlowej. Działając na tzw. pierwszej linii[...]

Szczegóły...




Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję